Service i toppklass

Service i toppklass

Examination: Behandla andra som du själv vill bli behandlad


Fråga 1 - Vad är fel med begreppet, Man gör inte så, det vet alla!

Endast ett alternativ är rätt.

Fråga 2 - Vad stämmer?

Endast ett alternativ är rätt.

Fråga 3 - För att nå ut till en annan människa kommunikativt bör vi?

Endast ett alternativ är rätt.

Fråga 4 - Medarbetare bestämmer ofta att man ska sätta kunden i centrum. Trots detta uppstår problem i kommunikationen med kund. Varför?

Endast ett alternativ är rätt.

Fråga 5 - För att kunna levererar service till en person med annan referensram behöver vi göra något. Vad?

Endast ett alternativ är rätt.

Service i toppklass

Kundvård - Service | 1 timme och 51 minuter

Motsvarar en heldags lärarledd utbildning

Beskrivning

Alla har en bild av vad som är bra service men få människor önskar ändra på sitt beteende för att ge riktigt bra service. Den här utbildningen vrider och vänder på begreppet service och lär oss att utveckla oss själva till att gilla att leverera service i toppklass.

Innehåll

  • Olika synsätt på service
  • Vem du behöver bli för att kunna leverera bra service
  • Vad krävs av dig för att leverera service i toppklass
  • Om att göra det lilla extra
  • Kommunikation och service
  • Hur man gör det stora för kunden
  • Service i världsklass
  • Hur du enkelt utvecklar din förmåga att leverera exceptionell service
  • Forskningsresultat kring vad människor upplever som bra service

Delmoment

0. Introduktion till kursen Service i toppklass

Utbildare Christer Isehag presenterar kursens innehåll och upplägg. 

Längd: 6 minuter (Utbildningens totala längd: 111 minuter)

1. Behandla andra som du själv vill bli behandladProva!

Christer Isehag inleder utbildningen med att prata om olika synsätt på vad som är bra service.

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 12 minuter (Utbildningens totala längd: 111 minuter)

2. Varför levererar vissa bättre service än andra?

Christer Isehag tar i delkursen och ger oss inblick i varför vissa organisationer och individer klarar av att leverera bättre service än andra. Vi får lära oss vad som är skillnaden. 

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 8 minuter (Utbildningens totala längd: 111 minuter)

3. Vad krävs av dig för att leverera service i toppklass?

I delmomentet lär Christer Isehag oss hur vi som personer behöver bli och verka för att kunna leverera enastående service. 

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 10 minuter (Utbildningens totala längd: 111 minuter)

4. Från bra till förstklassigt bemötande

I delmomentet får vi lära oss hur vi lyfter ett bra bemötande till ett förstklassigt bemötande. 

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 11 minuter (Utbildningens totala längd: 111 minuter)

5. Dricks i vardagen

I delmomentet får vi lära oss vad det är som gör att kunderna upplevde att vårt beteende var bra. 

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 8 minuter (Utbildningens totala längd: 111 minuter)

6. Kommunikationskunskap för service

Christer Isehag lär oss om vad vi behöver tänka på avseende kommunikation och leverera service. 

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 16 minuter (Utbildningens totala längd: 111 minuter)

7. Det lilla som gör det stora

Du är troligen redan duktig på att hantera dina kunder och gör mycket bra. Trots detta är det svårt att leverera service i toppklass. I delkursen lär Christer Isehag oss vad det är för små, små saker som gör det stora i kundens upplevda service. 

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 11 minuter (Utbildningens totala längd: 111 minuter)

8. Vad är service?

Christer Isehag summerar vad service egentligen är för något. 

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 7 minuter (Utbildningens totala längd: 111 minuter)

9. Medarbetarens syn på jobbet

Grundläggande för förmågan att leverera service är synen på sig själv, synen på jobbet och synen på kunderna. 

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 14 minuter (Utbildningens totala längd: 111 minuter)

10. Summering av kursen

Utbildare Christer Isehag summerar kursen. 

Utbildare: Christer Isehag
Längd: 8 minuter (Utbildningens totala längd: 111 minuter)

Extramaterial

För att komma åt extramaterialet till denna utbildning måste du först köpa den samt logga in.

Anteckningar

För att kunna spara dina antecknar till denna utbildning måste du först köpa den samt logga in.


Interagera

För att kunna interagera med utbildaren och andra deltagare i denna utbildning måste du först köpa den samt logga in.

Utbildningsbolag

Utbildningen ger diplom och bevisar att du kan kunskaperna.



Samtliga priser är angivna exklusive moms.

Bra jobbat!

Du har fullföljt utbildningen Service i toppklass och kan nu erhålla ditt diplom.

Tillbaka till utbildningen Erhåll ditt diplom

Visningsfilmen är slut

För att starta utbildingen Service i toppklass måste du först köpa den.

Tillbaka till utbildningen
Service i toppklass 38 1 2100 Lägg i varukorg

Kontakt

Köphjälp